O nas
ASSAP Executive Search jest firmą doradztwa personalnego. Od 2007
roku rekrutujemy kandydatów na stanowiska managerskie, w sektorze logistyki, produkcji i przemysłu.
Jesteśmy partnerem Business Match Europe
(BME), międzynarodowej grupy konsultingowej, skupiającej swoją
działalność na Logistyce i Transporcie , wspierającej firmy w procesach
M&A, Strategicznym Partnerstwie i Rozwiązaniach Cyfrowych.

Poznaj nasz zespół
Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów, którzy posiadają wiedzę na
temat rynku pracy i są w stanie efektywnie identyfikować najlepszych kandydatów
którzy nie tylko posiadają odpowiednie kompetencje ale idealnie wpisują się w kulturę
organizacyjną klientów.


Nasze Wartości
Profesjonalizm, Partnerstwo, Zaufanie
Wspólnie z klientem identyfikujemy kulturę organizacyjną, potrzeby dla których jest prowadzona rekrutacja, jej cele i oczekiwane korzyści dla organizacji. To z kolei umożliwia nam właściwy dobór kandydatów, którzy idealnie pasują do kultury i strategii organizacji.
Posiadamy rozległą sieć kontaktów obejmującą zarówno doświadczonych menedżerów, jak i wschodzące menedżerskie talenty. Dzięki temu możemy zapewnić naszym klientom dostęp do najlepszych kandydatów na rynku. Pomagamy również w odkryciu i rozwoju talentów, liderów oraz przyszłych liderów.
Katarzyna Jankowska
Katarzyna Jankowska to doświadczona konsultantka i headhunterka, pełniąca funkcję Partnerki w ASSAP Executive Search. Od 2013 roku specjalizuje się w rekrutacjach na kluczowe stanowiska zarządcze na rynku polskim i francuskim. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, procesami obsługi klienta oraz rozwijaniu biznesu na rynkach międzynarodowych.
Katarzyna doradza firmom w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i identyfikacji kompetencji na stanowiskach wymagających wyjątkowej wiedzy managerskiej i specjalistycznej. Jej specjalizacja obejmuje rekrutację na stanowiska kierownicze w sektorach finansowym, handlowym i zarządczym.
Jest absolwentką Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego (Socjologia i Antropologia Kultury) oraz podyplomowych studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi w SWPS. Posiada certyfikaty w zakresie narzędzi Extended Tools: DISC oraz FinxS Sales Assessment.
Wojciech Gąsiorowski
Wojciech Gąsiorowski to doświadczony specjalista związany z rynkiem usług logistycznych i doradztwa personalnego od 1994 roku. Przez lata zdobywał doświadczenie w renomowanych międzynarodowych i polskich firmach logistycznych oraz handlowych, takich jak Jahr Verlag, Makro Cash & Carry, FM Logistic, Odratrans oraz PEKAES. W swojej karierze brał udział w projektach logistycznych dla wielu znanych firm, w tym Auchan, Benckiser, Cadbury Wedel, Carrefour, Danone, IKEA, Kellogs, Kodak, Tetley, Procter & Gamble oraz Wasa Barilla.
Jest specjalistą w rekrutacjach na stanowiska kierownicze, ze szczególnym uwzględnieniem sektorów logistyki, transportu, spedycji oraz handlu detalicznego. Wojciech jest pomysłodawcą i organizatorem corocznego Forum Praktyków Logistyki oraz członkiem Stowarzyszenia Pro-Logistyka.
Ukończył Szkołę Główną Handlową (SGH) oraz uczestniczył w licznych kursach i szkoleniach z zakresu zarządzania, sprzedaży i HR, organizowanych przez Krauthammer International i SHL.
Monika Gąsiorowska
Monika Gąsiorowska to doświadczona specjalistka w dziedzinie HR, specjalizująca się w rekrutacjach kadry kierowniczej dla sektora TSL, FMCG oraz handlu detalicznego. Przez lata zdobywała doświadczenie w zarządzaniu personelem w firmach takich jak FM Logistic, Deloitte & Touche, Knauf Pack oraz Remondis.
Prowadziła liczne projekty związane z rekrutacją i szkoleniem kadry menedżerskiej w polskich i międzynarodowych organizacjach. Ukończyła Uniwersytet Łódzki oraz Wyższą Szkołę Zarządzania Personelem w Warszawie, a także uczestniczyła w kursach z zakresu prawa pracy i psychologii społecznej.
Jest certyfikowanym asesorem AC/DC, posiadającym doświadczenie w tej dziedzinie.